Pages

Wednesday, November 23, 2011

KETAWA

ketawa..ini ayat skema..ayat kg nyer gelak..yg bunyi dia mcm ni.. "HAHAHAHAHAHAHA"..ttba nk ckp pasal isu ni sbb td ada member aku kol..then dia tnya aku.."awk ni mmg suka gelak ek,ada yg kelakar ke?" mna tak nyer..ckp skit,then gelak..ape yg kelakar pun taktau..tp okey la kan..ini identiti aku la kiranyer..klo gelak tu org tau dah,iylia..hahahaha =D see..gelak lg..mende bukan la isu besar..nsb member aku tu ckp mcm ni.."sbb tu saya suka kwn ngn awk,sbb awak suka gelak,nmpak ceria"..tp tlg jgn cepat tertipu! terkandung sribu persoalan dlm gelak ketawa itu okey..

ketawa ni bagus actually..yeah like wat we always heard..ketawa boley awet muda..so pasni ketawa la puas2 sampai org kata korang gile sekalipun..nak awet muda tak?? ha gelak! and one more thing bg aku ketawa boley ilangkan stress aku dan boley membuatkan aku lupa daratan..hahaha..nope la! lupa sekejap masalah aku :p jom gelak!

KETAWA LAH MACAM SAYAAAA!! ;)

No comments: