Pages

Friday, February 25, 2011

API?? MEH KITA BAKO KITA BAKO~

salam.

wohooo.lenguh kaki beb! penat jln sana sini harini.td rush pegi jmpa mama gee nk anta projek utk subjek evaluation.mntak tlg dak2 seseri buatkan.taktau la pe result bila bg kat dak2 pandai ni.hopefully sgt memberangsangkan ;)

mcm besa la.aku ni x boleu idop kalo xda tenet.blh mati kutu wooo.aku xda kutu okeyy! tu juz ala2 peribahasa la.yeke? watever aku bkn budak sastera ;p so lpas belek2 page fb ada la kna tag kat satu pic ni. sgt interesting! baru aku tau aku ni unsur api.haaa jgn main2.berapi kang abis terbakor umah kak limah [motif??] so sape yg sekutu dgn nyer meh kita tgk pe yg menarik tntang kita yg unsur api ni.yg xda kaitan wat la kaji selidik.kot2 nk cari partner yg sesuai kn ;)

*dilahirkan sbg pemimpin [jauh jagung dari bara..hahahahaha]
*m'punyai kekuatan diri dan biasanyer enggan menerima pendapat org lain walaupun benar [uih..no komen ;p]
*seorang yg artistik dan sukar dijangka, tp biasanye romantis dan tidak pemalu [hahahahahahahahaha...]
*mempunyai personaliti suka menguasai dan mendominasi tp blh mengimbangi sifat2 ini dgn sikap yg pemurah,mesra dan menunjukan sifat yg mndalam terhadap sesuatu yg disukainye [no komen! ;p]
*suka berterus terang dan tidak berselindung menyebabkan org yg dikasihi merasa sedih dan terhiris [lain mc jer...erk]
*jujur dan mahu hubungan peribadi berjalan dgn lancar [yezzzzza!! tepat sgt2!! hihi]
*wanita api harus diberikan ruang yg ckup luas utk mnjadikan perhubungan itu terus kekal [hmmm...fkir2]
*tidak keberatan utk beralih arah jika terasa tertekan [uih ni bahaya!]

so...any komen ?? share la pasal korang jg yer!! ;)

2 comments:

michiko akihiro said...

blog yg sweet.. follow blog kite gak eh.. tinkiuu~~

Lya said...

thanx! ;) dah follow =)