Pages

Sunday, June 3, 2012

IT'S CALLED LIFE

salam :)

kan dah cakap..sekejap je cuti actually..besok kan dah isnin.. and everyday we are growing old :)  no matter what happened in our life.. move on and be happy..

life is very unpredictable.. kita boley merancang..tapi sebaik-baik kita merancang Allah knows better :)  tak semesti yang kita suka itu baik untuk kita..dan tak semesti yang kita benci itu tidak baik untuk kita.. oleh itu we need to pray, pray and continue pray to Allah..to get a better life and happy always :)

aku lebih suka untuk menjadi diri sendiri..tak perlu untuk bertukar watak yang bukan menunjukkan diri sendiri..luv to be yourself, not others.. kita tau sape yang boley terima kita seadanya, dan sape yang tidak.. i don't care who hate me but i care who love me.. thanx coz u can accept me as who i am  :)  

harini aku sangat bersyukur..aku diberi keluarga yang sangat sayangkan aku, sahabat-sahabat yang sanggup berhadapan dengan kerenah aku yang tak menentu..dan..dan..dan..erm ok its my privacy..hahaha

kisah lampau membuatkan aku lebih berhati-hati..lebih matang untuk berfikir..dan kalau itu yang terbaik, aku redha :) terima kasih Ya Allah atas segala kurniaan yang Kau beri pada hamba-Mu yang terlalu kerdil ini :')



6 comments:

ZaNaUs said...

something's fishy again. lalalalala~

Lya said...

erk..erkkkkk...hik3 ^^

ZaNaUs said...

ngn aku ang sorok kot mana pn aku bley hidu la. deria kwat neh. hak3 =D xckp pn tawu. nyeh3 =P papepun, aku doakan yg terbaik utk kawan aku neh.^^

Lya said...

hehe..bukan la nak sorok ape-ape cuma belom pasti lagi ^^ insya-Allah dah betul2 sure nnt korang tau jg..hahaha..amin..tima kasih..doa la utk yg terbaik :)

ZaNaUs said...

haha :D takpe. itu kan privacy ang. but, still i can smell dat. hahaha :D kidding, lya. okeh. pape pun, ak sentiasa doakan yg terbaik utk kwn2 aku neh =) dh kompem jgn lpa gtaw. kalo x, xdpt adiah. =P

Lya said...

hahaha..ugut nmpak...for sure la kompem jd aku gtau bff aku :)