Pages

Saturday, May 19, 2012

KENAPE GEGURL KENA PANDAI MASAK?

salam :)

ok tajuk macam tak lama dah tu...tak lama ape? pikiaq sendiri..hahaa..tapi betul la kan..pompuan mesti kena pandai masak...tak kisah setakat goreng teluq ke..masak ayaq..masak megi pun kira masak ape?! wee~  bukan ape, kalo dah pompuan ni memang tak lari la dari dapur...nak tak nak kena juga ^^ aku pandai masak tak? hah petik jari jer! [ syok sendri ] well aku suka masak..tapi aku tak suka masak depan orang lain.. malu! aauuw~ hikhikhik..tak actually aku jadi tak konfiden nak masak kalo ada orang duk usha aku masak.. nanti jadi serba tak kena je sume...memang aku kena sorok-sorok masuk dapur then masak sorang-sorang.. boley camtu?  hee~  sebab tu kalo kat rumah aku prefer bagi mak aku je masak melainkan aku nak masak untuk benda yang aku teringin jep ;) 

selain tu kan..gegurl kena la pandai masak...nanti sian kat boboi kena cari makan kat luar kalo gegurl tak pandai masak..ahahaha...actually kan ni adalah tips macam mana nak mengeratkan hubungan suami isteri ^^  [ erk tetiba je kan masuk tips alam perkahwinan :p ] eh betul la kan? air tangan seorang isteri tu penting! ;) 

well, sepanjang aku duduk ngan kawan-kawan kat rumah sewa, seronok dapat masak sama-sama even kadang-kadang aku jarang la juga masak sebab tak konfiden je..diorang lagi hebat-hebat..hihii..takpe-takpe abes belajar nanti 24 jam aku duk kat dapur...pastu boley la kot nak join masterchef kan..sape tau? [ perghhh...kuat betul berangan! ] lagipun study pun dah tak lama...so pasni dah tak boley masak sama-sama..sob3.

cukup la dulu aku duk merapu..hee~



menu lunch tadi..menu ikan sedunia..hahahaha XD



4 comments:

Mysara Ab Rahman said...

wah rajinnya!

Lya said...

kami bakal istri2 mithali..hahahaha XD

shin sung said...

' gegurl kena la pandai masak...nanti sian kat boboi kena cari makan kat lua kalo gegurl tak pandai masak. ' - akak! comelnye ayat. HAHAHA :p

Lya said...

HAHAHAHAHA.. terkeluar sendri ayat cam gitu :p