Pages

Thursday, January 3, 2013

FIRST PAPER

assalamualaikum :)

hari ni first day untuk final bg uitm..and aku adalah salah seorang yang ambil paper harini..

MAT 621..paper complex variable..sangat-sangat suka Madam Rosma, my lecturer for this subjeck ;) sifat keibuan dia sangat terserlah..suka lecturer je ke? paper nyer? oh mesti la suka juga! ngee :p taktau macam mana harus aku describe..tapi tak susah dan tak senang..hmmmmmm..macam mana tu?? macam tu la..hahaha..ape-ape aku tawakal and teruskan berdoa..semoga lecturer yang tanda paper aku nanti tu bermurah hati nak bagi markah banyak-banyak..amin-amin!!  ;)

so next paper 2 minggu dari sekarang.....my last paper for my degree :')  can't believe it! OMG! aku nak buat ape ni???? nak study nota ada kat mama aka Madam Noriza lagi..but can't wait to see my parents ;)  diorang datang siniiiiii~  yipppiiiiiii~ so boley la enjoy-enjoy dulu sebelom berhempas pula untuk subjek yang memerlukan daya ingatan yang kuat =.='











No comments: