Pages

Wednesday, February 6, 2013

Saya Suka Kuceng! Anda?

salam, hai! :)

julie kan tak sah kalo dia buat muka innocent dia tu! tu yang membuatkan aku hari-hari penyek-penyek muka dia..hahaha..eh tapi takda la macam mendera..itu zalim plak..huhu..

ops sori-sori..julie ni kuceng aku ^^ yes, saya seorang pecinta kuceng..sangat-sangat suka kuceng! yela setengah orang tak minat kuceng..siap ada yang takut lagi! haha..haiwan yang comel tu pun ada orang takut ek? takpe-takpe maybe takut sebab takut kena cakar ek? ;) yela kuceng pun tak boley dibuat main juga..sebab kuku dia berbisa..bahaya juga walaupun secomel-comel muka diorang tu..huhu..

well julie ni kalo dia lapar baru nak manja-manja..baru nak datang bergesel-gesel kat aku..hamboiii!!! nasib aku sayang ko julie! ^^ so layankan ajela aku ngan kerenah dia time cuti ni..nanti dah kena balik shah alam takut renduuu :( 


actually sebelum ni pun dah banyak ekor dah aku bela..tapi parents tak bagi..sob3..mak aku tak suka kuceng sebab bulu dia sana sini..mak kata kita tak nampak bulu dia..nanti jadi penyakit alah plak..huhu.. tapi yang ni mintak-mintak la boleh bela lama sikit..tunggu sikit je lagi aku nak habeskan praktikal..boley jaga julie ^^ sebab kalo aku balik julie jela kawan aku..sob3.



sayang julie manyak-manyak!!  (^_____^)




No comments: