Pages

Thursday, June 2, 2011

MASYUK!!

salam

huarrrghhhhh~ sejukkk!! ngantukkk!! itu yg aku rsa skang ni =.= 'telur' kedai baru pecah td even buka kedai pkul 11 pg td..pkul 3 lbh baru ada sorg customer masuk bli cap...tak tau la nk kata ape..hari ni mmg xda org nak masuk kedai ni..slalu x cukup tgn..haish plik2! aku smpai siap dibuai mimpi lg :p mati klo bos tgk cctv...erk ampun bosss!!! :p nsb ada wifi...boley gak aku buang karan ngn cara membizikan dri meng-on9...bos aku sporting! klo dia mai kedai mesti dia tumpang sekaki tgk muvee kut celah youtube..hahahaha.. apa macam?? ;) hik3

gaji dah masuk utk bulan 5!! yeaaaa~ even xda la byk mna pun tp syukur rezeki bekerja 9 hari..at least ada gak dapt kn dari xda langsung! xpa2 kita tnggu aku abis keje dlm sebulan ni nk tgk campur tolak basic + oti segala dapat brapa..nnt boley gak aku blnja korang ais malaysia :p kui3...

apa mau buat nii?????  customer2 sekalian aku seru ats namamu..muncul lah dikau di HCH Enterprise..ngahahahaha~ =D







2 comments:

assyifa' said...

cik kurus,blnja abc satu nnt.hihi :p

sha said...

best la dapat bos sporting =)
siap ada wifi lagi..