Pages

Wednesday, September 21, 2011

APE KISAH

oyeaaa!! aku tau yg aku sgt tak profesional..ahak! tp ape aku kisah kan..janji aku tak sakit hati dah.. penat nak bg orang pijak2 hati ni.. dan rsa mcm buang masa gile nk bg muka kat org mcm tu.. klo dah tergamak tu aku lagi boley tergamak la buat ape2 pun.. so better buat tak kenal trus senang.. juz nak idop aman damai.. peace no war!! (^_~)V  *entry pling tak boley blah!*  




4 comments:

Ah Pem said...

nak tau x cara hidup aman yang sebena

bunga said...

betul2...yang penting cara kita tuk menghadapi..

Lya said...

pem : mcm mna pem??

Lya said...

bunga : kita sendri tau mcm mna dri kita :)