Pages

Friday, February 15, 2013

RESULT FINAL

aku yakin dan pasti bahawasanya semua kawan-kawan uitm mesti tak tido lena and tak senang duduk mulai pkul 12 semalam..punca nya adalah result yang akan keluar! toksah kata korang jela, aku pun sama..dah macam cacing kepanasan..tapi aku buat cool je..malas nak fikir result, so layan korea :p last-last lena tergolek..hik3

so buat yang berjaya melepasi target, congrate! ;) keep it up ! buat yang kurang berjaya, insya-Allah rezeki Allah itu luas :) trust HIM..kadang-kadang kita rasa kita dah berusaha dan buat yang terbaik..tapi kita belum dapat apa yang kita mahu..so jangan putus asa..teruskan lagi, insya-Allah pasti boley! :) macam yang kita selalu dengar.. gagal sekali bukan beerti gagal untuk selamanya ..dan juga.. orang yang berjaya adalah orang yang belajar dari kesilapan lalu ..renung-renungkan dan selamat beramal ;)



thanx untuk semua yang mendoakan.. my parents, frenz, lecturers, ehem2 (apakah?hahaha) alhamdulillah rezeki untuk kali ini..mungkin ini adalah last aku dapat tengok result final..sebab after this hanya  sibuk menempuh alam praktikal and setelkan research aku..huhu~ aku hanya mengharapkan yang terbaik.. all da best kawan-kawan seperjuangan! (^_^)




6 comments:

Unknown said...

tahniah! ^^

Lya said...

alhamdulillah..tq! ^^

Anonymous said...

alhamdulillah...congrats2 (^_^)

Lya said...

tq (^_^)

Unknown said...

TNC ke? huhu.. ^^

Lya said...

erm xda rezeki nak TNC ^^ hee