Pages

Sunday, November 20, 2011

TAK FAHAM

perasan tak.kadang2 orang yang datang dalam hidup kita ni macam bermusim juga.ape ingat 4 musim je ke ada? musim bunga, musim sejuk segala tu? ha sape setuju ngan aku?? 

macam mana aku boley cakap orang pun boley bermusim? contoh nyer dlm satu masa ni tetiba muncul si A. kita pun layan la.layan punya layan pastu sampai satu masa ttba lost cntct camtu jer.then dtg la plak si B. fokus seterusnya pada si B la plak.bila dah macam habes madu sepah dibuang.si C plak datang...paham tak ape yang aku cuba smpaikan? =.= ni bukan men kayu ke kaki pompuan ke kaki laki ke ape.tp ada perasan tak situation ni? aku yakin seyakin nyer mesti ada!

nape ek boley mcm tu? konfius gak aku bila fikir balik.pastu kan bila ilang ttba je camt, setahun dua muncul balik.pastu berlaku lah jejak kasih.alahaiii~ 




// some people you meet come and go.what's important is finding the one that is willing to stay for you //



No comments: