Pages

Monday, November 28, 2011

APA NAK JADI??!

#1 orang gua 

apa nak jadi ni? nak balik ke zaman purba dlu ke ape?pecah rekod kot aku smpai 3 ari tak kuar umah [ada plak korang nak kisah kan...hik3] tak bersosial langsung. serius bapak bosan! aku rasa mcm nak naik gile. nk study, lagi la wey tolsah harap! asyik2 mkn, tak mkn tdooo.td timbang berat bdn,sgt menghampakan..dh mkn tdo last2 naik nyer 1 kg jer???! =.='  finally kuar jg aku tgk dunia luar td. hehehehe~ 



#2 bila temu-bual ngan artis

ni aku nak kata xda ilmu ke ape ke wallahu'alam la. td ptg layan jap la wanita hari ini..ada tgk tak? klo tgk korang perasan tak sesuatu. ada ke orang tanya ape azam tahun baru Islam, si artis tu pegi jawab nye camni.. 'mcm selalu la kan klo dah azam ni, azam saya nak trun berat badan'. lebih kurang camtu la dialog dia tp da main point is azam baru dia utk tahun baru Islam ni NAK TURUN BERAT BADAN??? ape ni weyyy??  adoi mcm org xda education plak aku rsa =.= lain la klo nk jd lebih baik ke, nak wat amal kebajikan lebih sikit ke..huuuu...serius rsa mcm malu gile bila dia jawab camtu.adeiii.len kali takyah la tnya artis2 camtu lg, buat org nk ngutuk je kang.astaghfirullah...huhu

1 comment:

aimi afiqah said...

same la kite mkn tido jea . huhu