Pages

Friday, May 20, 2011

HERO TUA??

salam.

td layan galaksi jap..actually xda la suka mna sgt pasal gosip2 artis ney..dah xda mende nk tgk td kn so layan jela galaksi...salah satu topik hangat kt galaksi td pasal 'hero tua??' pe kes plak timbul isu ni kn????

td diorg bg komen maybe org yg kuarkan kata2 ni dengki ngn pelakon2 kita yg dah berumur tp stil dpt offer sbg hero dlm mna2 filem...so what??? klo diorg tu bagus x salah kn???  rezeki masing2 la derr~ ;) lgpun diorg ada kata hero dipilih tgk watak yg sesuai jg la...tak kn ko yang umur 40 nk blakon jd budak skolah rendah kn?? sblm nk ngata tu fkir2 la dlu yer...sbb aku x kisah klo hero2 tua ni...nk tau sbb ape?? sbb aku tgk makin tua diorg ni makin ensem! hahahahahaha~ motif?? klo x caya kan cer tgk artis2 ni ;)

pelakon malaysia :

hero malaya...rosyam noor ;)

pelakon bollywood :

skandal...shah rukh khan..hahahaha =D

pelakon hollywood :

smart! johnny depp ;)


diorg dlu muda2 mna ada hensem mcm umur skang :p hihihihi...so x yah la kn nak bangkit2 isu hero tua ni... actually pengajaran yg kita dpt kat sini..toksah la nk dengki2 nk jatuhkan org lain okey ?! juz be urself :)


ps : dats why la org kata aku ni adk abah aku sbb abah aku makin hensem kot tua2?? :p


No comments: