Pages

Friday, May 20, 2011

TANAM ANGGUR BALIK!

salam.

"tak amerika la ko iylia!" (akim,2011)..what da fish ko akim! hahahahaha..kna sebijik =.=..erk2...heeeee~ [garu2 kepala] 

actually rini dah 2 hari secara rasmi aku stop keje :p what???? pegi sehari trus chow??? hahahaha~ yup! :p mna x nyer wey...aku berdiri dr pkul 11 smpai 10 mlm =.=...kaki aku ni terketar-ketar mcm org dah kna parkison dah! dah la panas..ada kipas byk kat siling pun rsa mcm buang letrik..x rsa langsung...mna aku x rsa nk pitam berdiri lma ngn panas nyer =.= time tu aku dah start kira jam...kira time nk balik...pastu sumpah sok tu aku nk stop keje! hahahahaha~ and then satu sbb lg waktu solat terganggu..tauke apek ma~ ssh la ckit.. nk solat dlm tu pun xda tmpat yg sesuai...so dgn itu aku hanya kutip pngalaman berkerja dekat kedai borong selama satu hari :p pastu nk dijadikan citer plak, baru ingt nk blah camtu jer dah takmau pegi keje..tp aku trtinggal dompet bawah kaunter la pulokkkk!! terpaksa la ngadap tauke tu..erk mcm2 idea aku nk bg alasan nk stop keje..last2 aku ckp ngn dia elok...dah kita mintak dlu pun elok2 why not kita nak stop pun kita ckp elok2 kn? ;) mcm kita masuk rumah org la juga...dah masuk bg salam..pastu nk mintak dri pun elok2...x kan kita abis mnum trus blah..ingt umah org tu kedai mamak pe?? =.=' so skang runsing mna nak cekau duit..huhu~

lorong ni la aku duk mundar-mandir tgk org :p
pastu smlm pegi kuar celebrate sbb berhenti keje..ha?? gila kn nk celebrate berhenti keje :p xda la! disebabkan bosan taktau nk buat ape sj nk ngikut mcm budak kecik...smlm teman abah aku pegi satu butik ni...abah aku nk tempah baju melayu sempena........jeng3!!! dirahsiakan dlu utk ape ;) hik3...pastu tauke tu bg la kitaorg duduk kat satu meja ni utk plih jenis2 kain yang sesuai..ttba tauke tu bersuara..."ini adik u ka???" what????!! dia tnya abah aku yg aku ni adk abah aku ker??? wot3!! melampau la tauke ni...nmpak sgt ke aku ni tua?? ke ayah aku nmpak muda?? ehehehe~ xpela...nmpak ckit aku ni mature kn :p hahahaha.. pastu otw balik abah blnja mkn cendol plut kat fatin's corner ;)


mlm pulak aku layan muvee jepun...sbb buat kopi terlebih pekat mata pun x nk ttup la =.= aauwww!! sweet gile citer diaaaaa!!! "moon lovers" ;) even xda subtitle tp aku buat pahan sudah la..hik3 :p pastu kn ttba ada satu part ni...aku rsa mcm knl jer posisi ni...guess what???? hahahahahahahaha =D msa aku print screen tu mmg aku duk gelak sorg2 :p mmg ada org posing sma mcm hero dlm citer tu posing!! hahahaha... nk tgk??? tuan empunya pic jgn mare taw~ :p
.
.
.
.
.
.
.
.




yg x boley tahan spek sma style! hahahahahahaha~ =D  rmbut nk lbh kurang..hahahahahaha =D ops! terlebih sudah...hik3...awak jgn marah tau :p teheeee!

4 comments:

Anonymous said...

hihi..ni pgalaman pertama bekerja dgn org ke?isk3
keje mmg cmtu la..kalau awk kerja kilang lagi la teruk...

Niena Muhammad said...

sempat tak amik gaji?hehe

Lya said...

kirin : hihihi...sy ni lemah lembut sbb tu x sesuai buat keje brat2! hahahahahahahah!!!

Lya said...

my-shopping : tal :p sbb rule dia pegi keje sehari xln dpt gaji =) xpela..at least pengalaman kn? ;)