Pages

Thursday, July 28, 2011

JAUH DARI SUDUT HATI

i'm not a plastic bag! aku bkn sampah yg org boley suka2 hati buang sana buang sini..aku manusia biasa..yang punya hati dan perasaan..hati aku lembut mcm kapas..hati aku rapuh mcm kaca..air mata dah mcm sahabat baik aku..tp aku tau aku mesti kuat! sbb itu aku dpt sembunyikan air mata..bg lah aku kesempatan utk mengukir senyuman walaupun pahit yg aku telan..aku juga punya maruah..maruah yg akan aku jg rapi slpas ni..aku tak akan toleh blakang..aku tak akan tunggu..aku tak akan berharap..biarlah aku terus melangkah ke mana sj hala tuju aku..ape yang berlaku semua itu pengalaman bg aku utk mengorak langkah aku yg seterusnya..mungkin itu yang akan lebih mematangkan aku..ape2 pun aku berserah pd takdir..aku hnya merancang tp Allah Maha Berkuasa..

2 comments:

Anonymous said...

cik iylia..banyak2 sabar. setiap dugaan yg datang pasti ada hikmah dia..

jangan terlampau meratap kesedihan itu. kdg2 org tak nampak apa yg kamu ada. mungkin dia tidak menghargai kamu hari ini tapi suatu hari nanti dia pasti akan menyesal...

kuatkan sabar didalam menghadapi dugaan. mungkin dia bkn utk kamu.jauh lg perjalanan kamu.

teruskan hidup dan jangan mudah putus asa. kejarlah cinta hakiki. kehilangan pasti menyakitkan.

kamu punya sahabat2 yg baik disisimu.mereka akan sentiasa bersamamu. jgn berdendam kerana dendam itu akan mencambahkan titis2 hitam di dalam hatimu...

lebaran diari hidupmu akan lebih bersinar selepas ini... percayalah.

so... its time to move on. kenangan itu jadikan sempadan hidup.one day u will fine great love.

have a happy day.salam.

assyifa' said...

isk3..nape ni cik kurus...cedih je bunyikknya :D