Pages

Wednesday, July 20, 2011

LEARN SOMETHING...

salam..
first skali mntak maaf buat kwn2 yg bertanyakn ke mana pergi nyer blog aku yg x seberapa ni..aku pun taktau nape ttba aku privatekan blog ni..mesti sbb perangai aku yg suka buat tindakan melulu..dats me..truk kn?? but now i can learn something..maybe selama ni aku x sedar..

aku tgh patah hati...hati masih berdarah..taktau sampai bila..tp aku yakin smpai satu saat nnt hati aku akan sembuh..mmg sakit bila kita patah hati..nk rsa? aku rsa baik jgn..dan aku sndri smpai sekarang terasa seperti mimpi ngeri..mmg menakutkan..tdo tak lena,mkn tak lalu..rsa mcm org bodoh! tp aku kna kuat berdepan ngn semua ni..thanx a lot kwn2 yg tak henti2 beri aku smgt..dan mntak maaf buat kwn2 yg aku xsempat nk bls msg2 diorg bertanyakan keadaan aku..aku blom ada kekuatan max utk membuka mlut skang ni..even mak aku sndri yg tnya hal ni..aku terdiam..xtau camner nk ckp kt mak..semua ni takdir..aku belajar utk terima ape yg dh jd..semua ni ada alasan tersendri..semua ni ada hikmah nye..mungkin salah aku sndri..yg terlalu pntingkan dri..tak fkir perasaan org lain..aku bljar itu utk
 masa akan mendatang :') biarlah aku patah hati skang..i.Allah semua akan kembali sprt sedia kala..cuma aku tnggu masa yg tepat..

buat masa ni aku x nk fkir soal hati..hati aku dah ada sign board 'NO ENTRY'..hahaha..aku nk fokus pd study dan career aku pd msa akan dtg..aku tak nak patahkan hati mak abah aku..jodoh? klo jdoh tak kemana, ada la.. itu Allah lbh mengetahui..aku nk bljar utk dptkan cinta Ilahi..cinta yg kekal abadi..i.Allah..

ps : ingtkn sekali lg...cinta x semestinya ada jodoh,tp jodoh pasti ada cinta :') klo dia jodoh aku,dia akan kembali pd aku...i.Allah...

4 comments:

Anonymous said...

xde org bebel kat cni.....katenyer!!

u knO me~~

Bunga said...

xpe..janji kita yakin yang keputusan kita adalah betul..:)

Lya said...

bunga : yup! ;)

Anonymous said...

sabar iylia ..mai penah rase macammane patah hati tu,kalau boleh buang hati memang nk buang dah..

x pe..kuatkan semangat..ape pon yg berlaku,kite sendiri kene bangkit ,jgn penah mengalah dgan keadaan

pasti yg terbaik akn tiba juga untuk kita nanti..:)