Pages

Tuesday, April 24, 2012

APA NAK JADI NI..ISH3

salam dan selamat petang :)

alhamdulillah sekarang mood dah baik sikit...eh apesal? tadi mood tak baik ke?? haaaa sangat TAK BAIK.. huhu...nak tahu sebab ape?

#1  aku calarkan keta abah aku...actually macam ni...aku nak kuar pegi beli barang yang mak aku mintak aku belikan [ eceh rajin pulak tolong mak kan..anak sapa la ni? meow2~ ] mak aku mintak tolong beli gula ngan taugeh...pastu masa aku nak undurkan keta aku tak pulak nampak motor besar gedabak kat belakang keta tu =.= takda la tengah-tengah sangat tapi motor tu ada kat hujung sebelah kiri sikit...sumpah aku tak perasan motor tu...ni kes adik aku la tak reti nak parking motor kat tempat lain..grrr~ tapi alhamdulillah sikit je pun calarnya...nasib aku tak belah and lenyek terus motor tu...klo aku tekan minyak memang takziah la..nasib tak tekan minyak..sempat juga la brek..fuhh~ (^_^")

#2  bila mood nak buat esaimen datang, lappy pulak buat hal T____T adapter laptop tak boley pakai! dush2!! melayang 60 hinggit abah...nasib duit abah..ehehehe :p actually dah lama adapter buat hal...cuma harini aku dah tak tahan sangat dah...tadi pun dah hempuk-hempuk adapter yang lama tu kot-kot la boley elok balik (^___^')  heee~  bernas tak bernas tak? [ padahal menjahanamkan lagi ada la]



ini barang RM60 wooo~ =.=

No comments: