Pages

Tuesday, April 24, 2012

SAYA NAK JADI CEKGU

salam :)

well...dah nak masuk 4 hari aku bercuti...tapi aku pun taktau ape yang aku dah buat sepanjang cuti ni...nak kata takda keje, banyak sangat kot keje!  wohoo~  kalo nak ikutkan list keje, sampai nak muntah aku tengok.. tapi nak buat camne...ni la orang kata student punya life...penuh dengan esaimen...takpe ikhlaskan hati menuntut ilmu, insya-Allah dipermudahkan :)

so far cuti seronok!  baru je jejak kaki sebelom subuh hari sabtu ritu, aku dah tak melekat kat rumah.. haha.. no satu of coz la jadi driver adik aku pegi kelas petang and bla bla bla...pastu ada jela benda yang nak kena aku kuar rumah...pastu awal-awal sampai ritu pun rezeki sana-sini...kenduri  banyak juga sampai aku nak diet terbantut..asyik maaaaakan jer! huhu~ so next day taktau lagi ape plan..hopefully esaimen berjalan la..hikhikhik

bila fikir-fikir balik memang penat juga la sem ni...but sem depan lagi penat rasanya...punya semangat aku ingat next sem masuk skolah for my praktikal but at last kena extend ke tahun depan, means last sem...so next sem kena work hard siapkan AE..tapi nasib diorang cakap boley anta  AE masa last sem..takda la stress sangat nak kejar masa kan...tapi it should be not the last minute work la..huhu~  i'll try my best!  ^^  chiyok cekgu lia!! mudah-mudahan cita-cita aku untuk bergelar seorang guru tercapai..amin :)


 - the best teacher teach from the heart, not from the book -

4 comments:

Anonymous said...

gud luck ilyia....cikgu cantik ajar math hehehee:):)

Lya said...

cantik la sangat mai oi..hahahaha..btw thanx mai..gud luck utk mai juga :)

Himawari Mirsada said...

ckgu cute..amin mga tercapai

Lya said...

amin..thanx elyna..:)