Pages

Wednesday, April 11, 2012

NETBALL

salam :)

yeayyy harini cutiiii!!! nasib cuti..bangun pagi tadi pun abes sakit-sakit badan..ni kes men netball petang semalam la ni =.=   besa la bila orang tua main :p

agak 5 tahun juga la kot after skolah aku tak bersukan sungguh-sungguh ni..hoho..tup tup semalam trun men netball sebab fakulti aku ada buat netball tournament antara kos dalam fakulti education setelah hampir tiga tahun aku kat sini..tetiba baru rasa hidup kat universiti sebab ada la juga program yang melibatkan semua kos..kalo tak duk lena dalam rumah je..tak bersosial langsung! hikhikhik..

tanpa sebarang training dengan konfidennye kami turung gelanggang..hakhakhak..bajet terer main dah la ni..padahal skill entah ke mana..dup dap dup dap juga la jantung ni kenevesan punya pasal..so first game lawan ngan budak kimia..not bad la..kalah ngan diorang satu jaringan :p  first time aku main posisi centre. memang pancit la aku weyy!!! rasa nak terkuar jantung kat tengah gelanggang tu!  dalam hati duk cakap bila la nak abes masa...memang tak sanggup gile nk teruskan..rasa nak pitam pun ada..huhu..tambah pulak aku sempat landing baik punya sebab ganas sangat kot main..kih3..sampai ada effect harini..macam urat tangan aku  tak berapa nak elok,terbelit kot..sakittttt T____T dah tak boley ganas-ganas guna tangan kiri, kalo tak terasa sangat sakit tu! huhu..

tak sempat nak habiskan perlawanan semalam..so besok ada lagi..maybe aku turun support jela..takut makin teruk pulak tangan ni..huhu...GO BUDAK MATHS GO!!!!   ^^





:: BERSUKAN DEMI KESIHATAN ::

No comments: