Pages

Monday, April 30, 2012

RANDOM

salam :)


ok..petang tadi ada futsal tournament!  sangat seronok...aku seronok bersorak bagi semangat jela..hihi..bagi nama untuk peserta tapi malas pulak nak main..lagipun ada alasan lain..ekekeke :p mula-mula tengok diorang main tu sangat kelakar...gelak je memanjang sebab tengok masing-masing kekok nak main...sopan giteww~ hahaha..tapi tak sangka team budak maths boley kalahkan dak PJ..wohoo!  scorer terbaik osmate aku, alyaa ^^ cayalah!!! pastu main untuk second game pun menang lagii!!!  yippiii!!!  so next game hari rabu ni pulak...so all da best untuk player kos math :)


eh katak??! hahaha..actually ni dekat wall tepi katil aku..ape motif aku letak katak-katak ni kat dinding.. sesaje boley buat kira-kira kalo tak boley tido..hahaha XD  kalo kartun aku kira okey lagi la..tapi kalo korang bagi aku katak yang hidup, sumpah aku melompat juga mcm katak tu! yuckss!! actually ada kisah macam mana aku boley suka katak kartun-kartun ni..tapi takpela takmo cite..kasi suspen skit..hihi.. selain tu kan motif aku letak katak ni, mana tau kan malam-malam aku tido then aku tercium salah sekor ni, then tup tup muncul putera idaman aku! walaweyyyy~  takyah la nak berdongeng sangat la kann?? =.=' ehehe.. dah-dah, banyak lagi keje aku dari aku duk merepek..hihi..chow!  (~____^)V



ps : As we grow older, we start to realize what we need & what to leave behind. 



No comments: