Pages

Monday, April 2, 2012

MONDAY BLUEEss~

salam :)

so dah selamat ke pergi kelas pagi isnin ni korang-korang? well aku cuti weekend sem ni 3 hari..agak seronok la di situ.. ngehehe ^^

btw nak cite sikit pasal aku pegi program 1 citizen..korang dah ber-1 citizen belomm?? setahu aku semua student 1 malaysia kena ikut program ni kan?? if i'm not mistaken la..taktau la macam mana sebenarnya program ni..aku pun kawan-kawan yang cakap..kalo tak memang taktau ape dah sebab tak alert sangat ngan benda-benda camni..hehe..so 2 hari ikut program, agak ok la juga..ok sebab lecturer yang incharge tu sangat baik! hee..walaupun pengisian dia macam bosan..erm takda la bosan..camne ek nak cakap..sebab program ni macam ajar kita etika-etika dalam penggunaan IT memandangkan kecanggihan IT pada hari ini tidak dapat disangkal lagi..ececeh! hahaha..but it's true rite??? semua di hujung jari..huhu..zaman tok nenek moyang kita dulu ada??? takda kan??? so bersyukur la kita ni generasi Y...hoho...dalam masa 2 hari tu, sehari belajar modul-modul dia, then besok tu separuh lagi modul...yang tak tahan siap ada exam! huh~ dan dengan bangaa I fail youuu!!! heee~ nampak sangat aku tak ber-etika :p kih3...nasib takda effect ape-ape..so juz be cool man ;)  








so today aku nak settelkan mana keje yang belom siap...bila dah weeekend 3 hari ni memang takda alasan la kalo tak siap esaimen =.=  ok bai~

No comments: