Pages

Saturday, April 16, 2011

AKU TAK FAHAM!

salam.

td google kosmo online.lg2 suami blasah isteri.pe cer ni?? hari2 ada jer kes laki bini camni.x kuasa la nk dgr. rsa geram plak.mmg x nafikan ada gak istri yg curang or prob2 yg lain..tp come on guys..kalo nk marah org lain jgn la lpaskan pada istri yg tak bersalah..bila dah buat mcm tu istri mna yg tak takut..istri mna yg x nk perlindungan..huhu..yg aku ada bca before ni pun sma..ada ke patut blasah istri sbb istri dah tua??! what daaa...hey fkir pkai otak la bkn pkai kepala lutut =.= [ttba emo plak] 

ape2 pun..kalo ada prob settlekan baik2..jd lah suami yg penyayang  jd lah istri yang taat [mcm aku dah kawen :p]

2 comments:

mysara said...

geram tau..
kesian kt kaum wanita ni..

Lya said...

btul2 :(