Pages

Tuesday, January 10, 2012

BILA DAH HUJUNG-HUJUNG

perbualan antara anak dan abah... [ ni kes aku mintak duit last2 sem..kikiki ]

kringgg! kringgg! [oh takda la lapuk sangat aku ni kan nak pakai nada klasik :p]

aku : hello [ sambil cover-cover suara even ngan abah sendiri ]

abah : takyah nak hello-hello macam orang puteh la..assalamulaiakum..

aku : erk =.=' [blank jap] w'salam..abah niiiiii..kan otomatik tercakap helo la kalo angkat tepon..huhu

abah : duit nak berapa? ada berapa hari lagi nak balik ni?

aku : [dalam hati nak mintak banyak! HAHAHA] erm mitak RM150 je..nak balik dah pun

abah : cukup ke? jap sehari kalo RM 10..[ perli aku la tu kot ] 10 hari RM100..

aku : awat..abah nk bagi seribu pun takpa..HAHAHAHA =D [memang nak kena lepuk la jawabnyeee~]

ini la masalah besar yang akan selalu dihadapi oleh student2 mcm aku bila dah hujung sem macam ni..sian kan, kena mintak simpati kat parents la pulak :p 




:: life is sooooooo wonderful!! ::




2 comments:

ZaNaUs said...

bila lagi nak paw abah kan? hahaha :D hujung2 sem je pun. ngeh3 :P

Lya said...

betui2!! kih3