Pages

Tuesday, January 10, 2012

UJIAN

alhamdulillah..2 paper dah tumbang tinggal lagi satu..yippiiii!!! and now juz need to focus on differential equation..gap pulak lama bebenor,sampai seminggu..takpe-takpe diorang memang memahami aku yang kureng sikit dengan subjek nie sebab bagi aku macam killer paper la juga..huhu..

tapi sekarang pulak tak berapa nak sihat..demam selesema pulak..ujian-ujian..kalo selesema lepas exam boley la manja-manja ngan mak..ni takda sape nak manja-manja..huhu [ perlu ke kalo demam nak kena manja-manja?? kekekeke] eh tapi betul la..kalo aku demam mak aku bukan main caring! hehehe..cayang mak!  takpela..harap-harap sekejap jela aku demam selesema ni..nanti tak selesa nak study..tak suka :( 

Ya Allah, Kau sembuhkan lah penyakit ku ini, Kau permudahkan lah segala urusan ku..aminn~




No comments: