Pages

Saturday, January 28, 2012

TAK PERLU KOT.

salam semua-semua nyer! ^^ hari ni penat..teman abah service kete dekat alor setar..then 'pecut' pulak pegi makan kenduri..tapi okey la, dari aku bosan duduk rumah...at least dapat kuar tengok dunia..haha

well..tadi masa duduk-duduk ambil angin luar, layan-layan feeling..ececeh,takda la..aku suka suasana petang..tambah pulak sekarang macam ada angin sepoi-sepoi bahasa tiap-tiap petang..pastu tengok sunset kat belakang rumah..aman jer rasa ;) then mula la fikiran aku melayang-layang sambil dibawa anginnnn......bila ek aku boley kawen? ehehehe bukan itu la yang aku fikir!! hahaha..actually aku fikir kenape ek orang suka nak berlawan-lawan dengan 'kehebatan' yang diorang ada? kalo duk senyap-senyap tak boley ke? saja ek nak bagi orang rasa panassss~ i dun think dat is the best way to show u're more than others. yup i know dat sometime kite tak sedar pun..tapi cer kontrol sikit kalo nak menunjuk pun..bukan ape..kadang-kadang ada orang rimas when we are too show off..dan kadang-kadang orang pun tak heran..hahaha..aku gelak jela :p aku pun tak terkecuali kadang-kadang tu..maybe bila rasa geram je dengar orang yang suka nak show off ni...astaghfirullah..then paling tak tahan..ada juga yang boley bangga pulak bila benda yang dibuat itu actually benda yang tak baik..hmmm..ini la manusia kan..i hope everyone including myself, kita cuba jadi orang yang low profile sudahh..tak rugi pun kalo tak menunjuk-nunjuk ni..hehe..peace yaww!! ^^

3 comments:

ZaNaUs said...

awat weh? sapa tu?

Lya said...

xda sape2..juz to remind kite2 ;)

ZaNaUs said...

okeh. *kepoci plak aku neh*