Pages

Monday, January 30, 2012

HOPE FOR THE BEST.

salam everyone! tengah seronok layan running man..gelak sampai tak ingat dunia..thanx running man coz you make my day..hilang masalah dalam kepala [erk macam la ada big problem sangat..ehehe] then suddenly my mood change *sigh*

terus terang,aku suka berkawan dengan sape-sape sahaja..termasuk la kaum adam :) tapi aku harap aku tahu batas-batas pergaulan dengan kaum ni..DAN [caps lock siap-siap :p] dan saya berharap kaum-kaum ini pun jangan cepat salah faham bila kita bersahabat.. kawan biar beribu, bercinta biar satu..rite? tapi untuk bercinta i'm not ready yet..not for now..aku selesa sekarang :) tapi itu la..bila ada yang salah faham kepala jadi serabut..hee.. so to make it easy..lets have fun and enjoy our friendship ^^   dun think too much ek..chill~

i believe..Allah know the best..lets pray :) 

4 comments:

Anonymous said...

hye, boleh bekenalan? Saya Anonymous =)

Lya said...

haha..thanx.

Bunga said...

betul..sama la ngn bunga..suka berkawan dengan siapa saja yang sudi berkawan dengan bunga..hheee

Anonymous said...

my pleasure =)