Pages

Tuesday, October 4, 2011

HATI KERING

hati tak sedap. taktau la perasa ape lg yang tak cukup. haishh. nak masak pun xda la leceh macam ni kan. men campak2 pun sedap. bajet terer masak  la kan. tapi hati. payah2. 

even byk tangan yang menghulur bukan senang aku nak terus capai tangan2 tu. selagi parut tak hilang mana mungkin! hahahaha. tapi serius cakap. hati kering sgt2. dah bertimba-timba aku minum air. tapi tak basah2 juga. air tak masuk kat salur hati kot??? 

kdg2 takut gak aku. ntah2 sampai anak dara tua aku berhati kering. wuuuu mintak jauh la. sbb aku nak kawen! gediks yawww! hahaha. serius meremang aku tgk video anah kawen td. nmpak sgt dah boley kawen. tapi calon yg tepat blom ada :) xpe iylia. slow2 mencari yer. byk masa lg. watdehel aku ckp pasai ni???? 

tapi tipu la klo aku x jeles kan tgk kawan2 yang sedang bahagia. kadang rsa mcm plik sgt. yela sblom ni bkn kesorangan. hmmmmm. xpela. kawan2 bahagia aku pun tumpang bahagai!  meoww2!!  hihi. dah la. stop ngarut. ni effect buat lab fizik tak sudah2 la ney. adeiiii. chowww!

...w a i t i n g ...






No comments: