Pages

Tuesday, October 11, 2011

SEGALANYER MUNGKIN

my heart was broken again..but this time not because of someone but because of my quiz..ngahahaha~ masa sgt mencemburui aku yg agak lambat ni =.=' dan tidak smena-mena tabiat aku yang suka mengeluh akan berterusan..ish2..kan tak baik mengeluh. but it's ok juz think positive..baru satu kuizzzzz.... tp jgn la 10 kali kuiz ko x dpt buat ko stil think positive plak kannnn..so you must do something la kan. so redha yg dah lepas. and after dis need to work hard ok mak cik iylia! jgn duk berangan lebih2..nak tacing lebih2 la hape benda la.. juz tolak tepi semua tu.. and start from now fokus on ur study! fuhhhhh gile motivated punya orang la aku ney :p wahahahaha syokkkkkkk sndriiii derrrrrrrrr~ 

tapi betul la. kdg2 we need to talk to ourself. lantak la org nak ckp kita ni gile ke ape ke ckp sorg2 kan. tp itu la caranya. cer pegi depan cermin. sblom tu picit2 la jerawat ke ape ke yg ada kat muka tu. kemas2 rambut skit. dlm hati mesti kata "cantik gak aku ney kan?" or "handsome gak aku ney rupanyerrrr".. tak salah klo nak puji dri sendri.. dalam hati je pun mna ada org dgr..itu pun kira motivasi la jg tu. haa pastu ckp la kat dri sendri dlm cermin tu. yeahhhh aku boley! malaysia boley! insya-Allah dgn kekuatan yg kita ada kita mesti boley punya laaa! ;)

so the moral value is......tak salah klo nk syok sendri...boley tak mcm tuuu????  :p

eh2..cer masuk sni tgk (link)...abg nara sgt sweet gituuu...jeles wokey! 

study first!
// everyone wants happiness, nobody wants pain, but you can't have a rainbow without a little rain //





No comments: