Pages

Saturday, October 22, 2011

SENANG HATI

perut kenyang hati pun senanggggg~ lalalalalala..serius nak termuntah telan byk2 char kuey teow special ada hampir 10 udang besor2!! serius terbaik..sedappppp..kalo nak,dtg sini seksyen 17 and aku boley jd tourist guide korang (.^^) abg yg jual tu pun cute2 jer, baik hati plak tu...ops! dia dah suka org lain...melepassss :p *kegedikan terlampau*
lagi udang disebalik char kuey teow ;)

kira berbaloi la td jalan jauh2..jln dalam kehujanan then dapat menikmati char kuey teow sedap!! (^^.) sonok2 juga yer...jgn pasni garu kepala ngn keje yang bercambah! serius life dah makin bizi skang.. byk bnda nak kena fikir.. actually rasa mcm baru jer masuk sem 5.. and rsa masih di minggu pertama.. nmpak sgt aku masih bermimpi dan bukan di alam realiti! tlg tampar aku laju2 boleyyy?? =.='  lagi 2 minggu dah nak blik kg cuti midsem...aaarghhhhhhh sedar la dri skit iyliaaaaaaaa..masa tak tunggu kita okey! plis remember that..huh!

keje2 yang menanti =.=
hohoho...nak jadi student cemerlang utk menjadi guru yang terbilang in the future!  insya-Allah :) so start from now sila lah sedarkan diri :p kemon kwn2! ayuh2 kita jadi budak nerd plak..hahahahaha =D

the cekgu-cekgi ^^
td abah kol..rindu rumah..can't wait for balik kg lg 2 minggu..hoho...renduuuuuuuuuu =( ini tak bermaksud saya anak manja..tp saya sedar sbg anak saya ada tanggungjawab sendri di sini..saya berada di sini untuk mak abah saya..harus ingt itu! i'll do everything for my parents coz I LOVE THEM SOOOO MUCH! mak i luv u! abah i luv u! :)


// liking someone doesn't mean you have to be lovers, sometimes you just have to be friends //



2 comments:

Adi Zhaf said...

hai senangnya dalam hati..lalalala~

Mysara Ab Rahman said...

amboi...dh xsabar cti mid sem ek...:p