Pages

Friday, October 14, 2011

MASUK AIR KELUAR ASAP

minggu ni hidup mcm kucar-kacir! serius penat sgt minggu ni..bila presentation dah lepas rsa legaaaaaa sgt2!! tp still ada lagi satu presentation =.=' *redha* bayangkan la aku sanggup tak tdo semata-mata nk pastikan aku boley present dengan baik nnt..tapi ape jadi?? tak sama mcm mna yang aku dah practise before betul2 present kat depan kwn2..bapak neves! mcm kena present utk event besar2..ketaq lutut ceq taw! satu jer aku dpt kenal pasti tabiat aku bila present kat depan..suka galabah then gelak tanpa sebab..hahahaha...dah byk org tegur kot..kerang busuk tuiii..mcm mna nak ngajar nnt neyy??

td my senior dah citer pengalaman dia msa praktikal..skali lagi neves! bila dgr jer dia citer yg budak2 skang sgt rude,mcm mna time aku plak nnt? bila dengar dia citer panjang lebar sal pengalaman dia tu,serius bidang cekgu ni sgt mencabar! aku takut nnt bukan aku yg buli budak2 tapi aku yang kena buli =.=' tp smgt nak menjadi seorang pendidik tu berkobar-kobar sebab aku mmg minat gile bidang ni..klo tak watpe aku ambik kos pendidikan ni kan? haha.. 

kurang2 td byk jg aku dpt input mcm mna nak bg budak2 suka kita..mcm mna nk kna handle budak2 dlm kelas.. klo budak2 suka kita lg senang kita nk ngajar..ye tak? bkn tu jer..mcm mna nk berkomunikasi ngn cekgu2 lain jg..kita bkn kna jg ati budak2 jer.. cekgu sekeliling pun kena jugak..org kan hati tak sama..kita tak tau ape yg ada dlm hati diorg..so be careful bila kita bergaul dgn org =) tak sabar nak bergelar seorang guru..aku mmg suka cabaran ni!! *bajet lebih*




// i wish i meant something to you //

No comments: