Pages

Monday, October 24, 2011

RASA SAYANG HEY2!

SAYANG..

tak susah pun kalo sape2 nak sebut perkataan 'sayang'..n x susah pun nak eja 'sayang'.. paling pendek pun eja nyer guna huruf S, Y ngan G.. so org dah fhm tu 'syg'/'sayang'.. kan?!

tapi ramai ke yg fhm ape itu 'sayang'?? adakah sekadar tahu menyebut dan mengeja? malah ada yang mengambil kesempatan ke atas org lain..

perkataan 'sayang' sgt bahaya kalo disalah gunakan.. silap haribulan boley makan hati.. yup! sgt makan hati sedalam-dalamnye.. so beware! 

jd perkataan ni hanya selamat digunakan utk org2 tertentu sj..konfem selamat! first skali of coz mak ayah.. dari kecik smpai skang kasih sayang diorg utk kita x penah pudar :) kasih sayang ngn family..our sibling, pak cik mak cik, nenek tokwan sume skali la..kasih sayang ngn kawan2 (^_^)V 

juz to remind..kasih sayang tak boley jual beli..mahupun penggunaan sistem barter..ahak! so hargailah org2 yg sayangkan kita..dan curahkanlah kasih sayang pada tempat yg betul..peace!

sekian dulu dengan kata2 yang mungkin anda pun rasa entah ape2..skang jom kita berkira-kira plak ngn nombor.. DE dah lama menanti kat depan mata :p bai ols!!


nmpak peace kite jerrr :(

yeye nmpak kiteee!!! ^^

semlm pegi kem induksi..walaupun satu hari tp bestttt!!!! sgt enjoy ;) dan saya taknak jd watak 'aji' lg.. bahahahaha...blurrr?? ape tu 'aji'?  mana boley gitauuuu :p 




1 comment:

bunga said...

betul2..mesti best kan..