Pages

Saturday, December 3, 2011

SAMPAI HATI AWAK

sampai hati awak buat saya macam ni kan..tergamak awak! terkilan sangat2 dengan awak tau..awak tau tak saya tak boley hidup tanpa awak..saya derita tanpa awak..awak tau tak ni?! saya terseksa sangat! kita dah lama bersama awak..senang2 je awak nak tinggalkan saya..ape?! ingat saya ni tunggul batu ke ape ha?! susah saya nak buat pilihan dulu..saya tanya orang tu, saya tanya orang ni..last2 saya rasa awak yang terbaik untuk saya..tapi tengok ape jadi?! awak memang nak saya cari pengganti awak kan? awak nak saya cari teman baru kan? awak suka ke? saya sedih tau awak :( sedih sangat.....saya taktau nak hidup macam mana tanpa awak..dunia saya gelap! bila awak takda baru saya tau awak sangat penting dalam hidup saya..jangan la buat saya macam ni awak..plissss~ saya merayu sangat2 kat awak ni...awak dengar tak?! takpela..kalo awak nak saya cari yang baru, saya cari.. puas hati! tapi kena tunggu sem depan la..sem ni dah sengkek..saya nak cari yang hensem dari awak..biar awak jeles! hahahahahaha =D 



ps : ini adalah keluhan orang rabun bila cermin mata retak =.=  zzzzZZZZ..macam ayat lepas break je..hahaha =D


// saya nak kapel lepas akad boley? ;) //



6 comments:

hazran said...

cikgu lia cikgu lia... sengalnya cikgu lia :)

Lya said...

hahahahaha..terkena ke bro?? kih3 :p

kai said...

kapel lepas akad eks?
boley kot wakakakaa~

Lya said...

kena boley la! hahaha =D

hazran said...

agak la... gue ingt pehal td, huhu :p

Lya said...

hahaha..relax bro..hik3 :p