Pages

Monday, December 26, 2011

SETERES YAWW!

salam dan selamat pagi..dah hampir 3 pagi..wah anak mak ni rajin buat keje sampai tak tido lagi yer? sok kalo mata lebam-lebam sape nak menjawab..takpe-takpe..bukti anak mak ni rajin..hahahaha =D tapi rajin terpaksa la sebab kena arrange masa betul-betul..anak mak ni nak final dah..huwaaaa!!

gile seteres nak siapkan research proposal subjek ayahanda tercinta ni..dah tau dah abes study nak buat ape..taknak sambung master..ada rezeki jadi cekgu ada la..kalo takda duduk umah jadi bini orang..hahaha =D memang bukan taste aku la bab buat research ni..sekarang ni pun baru buat proposal, belom research lagi..aiyakk! seteres anak mak ni tau..wuwuwu~

skang pun baru siap tolak bahagi darab campur..kira-kira 50% juga la..tapi itu pun buat cincai-cincai saja..takpe kasi nampak sikit ada buat keje..kang aku touch-up la lawa-lawa balik..kena kejar masa ni.. kang terbengkalai payah la pulak..huhu..dah la aku ni tak pro nak bina-bina ayat ni..kadang-kadang gelak sendiri baca ayat aku..kih3..watever! janji keje anak mak ni siap! ^^

dah la duk umah sunyi semua pakat cabut lari balik umah..nasib aku jauh kalo tak ngan aku sekali cabut lari.. takpe anak mak ni boley survive je kat mana-mana..hahaha..hamboi! taip entry kemain laju..nak taip proposal teragak-agak..=.='


peneman setia :):):)


dah macam tempat kucing nak beranak! :p


untuk kesegaran mata berpanjangan, gunalah EYEMO..haha





AJA2 FIGHTING!!! ALL DA BEST KORANG!!! 

No comments: