Pages

Monday, December 26, 2011

SINGLE GIRLs' DAY OUT ;)

salam..bila dah nak muntah buat research proposal, kuar makan banyak-banyak sampai nak muntah pulak..hahaha..yeah! single girls' day out..makan tak ingat dunia..gelak tak ingat dunia..terlupa research proposal jap..kan bagus kalo takyah buat research proposal..boley enjoy-enjoy..ha enjoy la sangat! final sekangkang kera je lagi ko tak hengat pulak! [ suka hati je guna peribahasa :p ]

ha dah semalam kempunan sangat tetiba nak makan chicken chop..yeayy!! alhamdulillah dapat gak makan harini..harini semua nak mahal-mahal :p padahal ngah sengkek..kih3..takpe-takpe nanti sruh big boss bank in lagi ye [ayat mintak pelempang big boss ni kalo dia tau..hahahahaha =D ]  ha jom jemput makan!!! ^^

tiramisu bland..not bad la..tapi silap tak order kapocino, my fav..huhu

roti ape entah nama dia..suka..ini cik dina ajar aku makan..hihi

jeng jeng jeng!!!

nyum3!!!~ nampak sedap tak?? nak tau kena cuba la ;) hihi

ish3..bersepah nyer..sape la makan ni =.='


fuh fuh fuhhhh~ tak kira malam ni perlu siapkan research proposal..korang pun mesti nak muntah kan dengar aku asyik membebel pasal proposal ni..selagi tak siap selagi tu la korang kena dengar aku membebel..ahahaha =D A.A.K??!  tau tak ape dia A.A.K. ni?? ADA AKU KESAH??!! kih3

ok2..taknak bebel panjang..kang jadi tabiat..sian laki aku asyik dengar aku membebel..tak suka anak mak nak membebel ni..hehehehe

1 comment:

Mysara Ab Rahman said...

wah...sedap3..nk final gk kn?
gud luk..:)