Pages

Thursday, March 17, 2011

CINTAKAN BANGSA,AGAMA & NEGARA

salam n morning sume.

as usual la bngun pg ngadap lappy :p tambah2 bila kelas arini pkul 4 ptg..laaaaaaaaaaaaaagi la punggung aku melekat kat depan lappy ni smpai pkul 4..insya-Allah tak! :p

btw nk citer pasal event mlm td yg aku join utk warga2 NR. korang tau tak NR tu mende? N for non dan R for residen...bila bergabung! meletopp! jadilah NON RESIDEN :p hik3. and x sangka.woww! rmai gile yg dtg.taktau la niat diorg pe kn.sbb niat aku dtg nk mkn free :p wahahahaha~ joking..mesti betulkan niat.hik3..theme utk event mlm td CINTAKAN BANGSA, AGAMA DAN NEGARA :) korang cintakan bngsa korg x? korg cintakan agama korang x? korang cintakan negara korg x? ha itulah persoalan nyer..so mlm td dengar ayahanda memberi wasiat2.. eheh bkn wasiat la :p ayahanda cam bg kesedaran sedikit la pasal perjuangan kpd hak melayu kita ni :) tmbah UiTM kan universiti anak2 melayu kita..korang nk ke universiti ni yg dari dulu membela nasib anak melayu jatuh kpd tgn org lain?? kalo aku..MESTI LA TAKNAK!!!  kn? :) cer korang google cari 7 wasiat Raja-Raja Melayu..nnt korang akan fhm :) tp bkn nyer mksud di sini kita nk kna bermusuh-musuhan ngn bangsa2 lain. NO!! kita cuma nk pertahankan ape yg nenek moyang pertahankan dari dulu lg :)

ok jom dgr lagu fav aku..last nyanyi msa sem 1..hahahahaha =D klo nk dgr pause dlu lgu kt blog aku ni yer ;) bestttt! 

2 comments:

Bunga said...

lagu uitm..hehe..bunga xtau g..haha..

Lya said...

hihihi..ada lg satu lagu..uitm dihatiku..cer dgr..hahaha