Pages

Tuesday, March 8, 2011

TERGANGGU~

salam.

harini langsung mood xda.salah aku jg......

pagi2 lg aku dah buat hal.ttba aku jd x tentu arah.aku fikir ape aku pun x pasti.td msa on da way nk siap2 gi kelas..PRANGGGG!! huh (_ _") aku pecahkan perfume aku yg x luak pun lg aku guna.haish~

then td ada kuiz calculus.aku redha dgn kesalahan2 bodoh yg aku buat coz aku mmg x fokus msa buat kuiz tu (_ _") so markah yg aku dpt nnt aku redha awl2 jela.

rsa x berguna sgt harini (_ _") ...

6 comments:

Cyn P. said...

Eh... Hg ok ke tak??? Makan ubat tak??? :P
Gaduh dgn pakwe ek????

loki said...

rugiiii rugiiiiiiiiiii

Jannah Miho said...

kak ilyia..chilll :)

mysara said...

ish..knpa ni lya..
mcm org ada mslah bsar je...

mysara said...

url mai dh berubah tau..
bkn g mysaraloves..
tp skrg..
mysaraabrahman.blogspot.com

Lya said...

huhu rmai nyer concern sal aku..terharu!

cyn : besa la..;p

syahmi : x rugi klo ko bli kn aku yg baru! hahaha

jannah : cool..heee =p

mai : nothing to worry k dear ;)