Pages

Tuesday, March 1, 2011

it's getting nearer!

salam.

pejam celik pejam celik [jgn pejam x celik2 plak] dah masuk bulan mac! fuh cepat tol masa kn? x lama dah nk menuju final ni (_ _") tp.....aku rsa mcm baru jer masuk klas! ;p hahahaha.see! nmpak sgt kn aku slalu berangan bila masuk klas ;p ohoooooo~ rsa mcm byk main sgt kali ni.x boley jadi ni! boleh x tlg tampar aku bg aku sedar ckit , marah aku ckit bg aku study sungguh2 ckit.huhu.dah la aku rsa subjek sem ni agak tough T___T. klo boley nk lbih ckit utk sem ni.huhu.cpt la sedar mek lya oii! (_ _")

and! x sabar nk tnggu tarikh keramat dlm bln mac ni.teheee~ ape2?? tnggu la mna boley gtau skang ;p [huh..bajet gile minah ni] xpe2 akan ku tnggu ngn sabar ye awk! i heart you!! hee =D 

k la nk isi perut yg minta diisi.sori kwn2 nasi terhangit ckit ;p  utk pengetahuan aku ponteng amanat dekan. terbaik dr ladang!! ops kantoi! ;p hahahahaha.. k see yaa~

No comments: