Pages

Sunday, March 6, 2011

cuwitt!

salam and morning! :)

suppose aku bngun awal utk study [tp bila study masuk kot knan kuar kot kiri..how comee!] okey mlm td mmg x tdo lena aku.tdo2 ayam [rsanyer ayam pun x tdo cam aku kot..watever! ] pastu bngun dlm pkul 7 td. huh~ taktau nape jd mcm x ketahuan ckit.hahaha =D

ni yg pepagi nk gosip2 ni.hahaha.mlm td celebrate aku nyer kosmate, akim punya awek la! ;) EPI BESDAY YUE! :) before ni mmg x penah pun jmpa awek nyer tu.tp kwn punya pasal kn ;) segala brg makanan dah x yah pening2 fkir dah.akim support sume! awek punya pasal kn?! hahaha.btw ko ni blh tahan cuwit gak yer akim ;p so dina and kano as da chef! main menu mee goreng mamak! ehehehe..x mamak sgt la ;p and masa mkn2 tu aku rsa aku pling byk melantak ;p oh ya! atul hilang kna culik??? ahahaha. mlm2 pegi senam men badminton yaww minah tu! hahaha.xpe2.atul nk tgk ek awek akim?? meh kita tayang meh ;p


jeng3!! wajah sapekah di sebalik topeng ini?? of coz la akim ngn awek dia yg comey lotey kn?! :) ingt senang2 ker nk tayang awek org.mau aku kna saman nnt! hahahaha =D xpela.x rasa pun diorg ni akan terjah ke blog aku.soooooo...


tarrra!! ini lah org2 di sebalik topeng tu ;p so cuwwit la.jeles i taw!! ;p erk takmo tacing2 lebih :) tp bila yer dpt celebrate cam gini?? eheeee~


3 comments:

Cyn P. said...

Good morning, babe...
Hehe... Pagi2 dh gossip ye???? Hee....
Nice!

Lya said...

hahaha..cyn!! miss you la!! besa la..nk cheer up ckit kn ;p kih3

Cyn P. said...

nk cheer up xpa... jgn jd mcm aku dh... bila start blog pagi2, tros melekat kat laptop seharian....
Aduh....