Pages

Tuesday, March 15, 2011

SEDIAKAN PAYUNG SEBELUM HUJAN

salam.

harini mcm hari2 sblm ni la.hujan...hujan...hujan..ahah! bkn nk merungut..hujan tu kn rahmat..hik3 [bak kata noh hujan..klo korang tgk mentor ahad ritu mesti korang tau ;)] tp baru2 ni jd cuak plak nk kuar gi kelas time hujan2 ni.kn skang ngn kecoh sal nuklear yg meletop kt jepun tu kn.so da la member aku ni dpt msj pasal bnda2 alah ni.msj tu bg warning.dia sruh kita guna payung klo hujan coz atom2 nuklear tu boley disebarkan melalui hujan.so utk mengelakkan sebarang masalah yg timbul org rmai dinasihatkan berjaga-jaga klo hujan.aku x tau la bnda ni betul ke idak..wallahu'alam.......

dan! tajuk entry ni mmg mcm kena jer ngn batang idong aku [bukan lobang idong yer :p] pe kaitan ngn batang idong aku?? hak3.GET READY FOR FINAL la weyyy!!~ ni dah bulan 3.so harus jd ghajin lg!! ;) hihihi. doa2 la bg pintu hati terbuka utk jadik org ghajin ;p hahahaha~

so arini sy dah sediakan payung..weee~ thanx atul..nk lintas jln pegi pasor pun sempat posing :p

9 comments:

CIK KEMETOT said...

cantik nyer..leya..=)

Lya said...

haha..lya x cantik pun..tp payung tu yg cantik kn?? kih3

fyna said...

tantek lol.......




jom singgah n follow belog saya..
http://inibelogfyna.blogspot.com/

Lya said...

ape yg cantik fyna?? hik3

Azuan Azmi said...

wohoo!! kim salam kat apit ali yer..hehe

Lya said...

apit 'ali' ??? hahahahaha.. i.Allah =)

~Apit~ said...

hahaha! demmit azwan ali!hahahaha =D

Lya said...

nk gadoh pi jauh2 :p

Azuan Azmi said...

hahaha..best dok sana oi?
*saje nk menyemak kat sinii..