Pages

Saturday, February 25, 2012

CAT LOVER

salam :)

tengok tajut sat ^^  yup i'm a cat lover!! memang pantang nampak kuceng, sure beliau akan jadi mangsa buli aku..akan ku penyek2 pipi dia..akan ku tarik2 misai dia...ehehehe..macam melampau sangat la pulokk :p  but seriusly sangat suka meow2~  tapi kalo yang berkudis berkurap tu tok sah cakap la...aku cabut lari dulu takut berjangkit :p

so far ada sekor kuceng kat rumah...nama dia teh [sebab dia puteh..ekeke] itu pun entah mana dia datang masa zaman dia muda-muda dulu...sesat kotttt...pastu aku pun ambik la belai-belai sampai la jadi manja...manja melampau plak tu =.=  pantang nampak aku nak duduk jap, dia mula la datang nak 'belai-belai' aku juga....tapi kalo nampak adik aku, bukan main dia lari pecut!! wahahaha...kuceng aku memang takut ngan adik aku...sebab? aku pun taktau....adik aku ada buat jahat kat dia la tu....hoho

kalo cuti dia la kawan sejati aku...kadang-kadang mak aku kata aku macam  orang tak betul...asyik-asyik cakap ngan kuceng...mak aku cakap macam la dia faham :p at least ada juga teman ye tak? ngehehehe... kuceng pun kuceng la janji aku tak kaco idop orang...lalalalala  :):):)




MY LOVE!!




No comments: