Pages

Thursday, February 23, 2012

I'M NOT

salam :)

hari ni rasa seronok sebab dapat buat semua keje rumah...cepat-cepat aku bangun tadi [selalu liat nak bangun..ekekeke] memandangkan mak aku still tak sihat...konon buat surprise la kan...nanti mak bangun tengok rumah dah kemas and bersih...dapur pun cunnnn! hahahaha...penah sekali aku buat tengah-tengah malam sebab aku tak boley tido...aku kemas rumah siap mop lantai lagi! adik aku yang duk men komputer masa tu pun usha pelik je kat aku...mesti dalam hati dia kata, "angah aku ni buang tebiat ape malam-malam camni????" ahahahahaha..bangun-bangun esok tu memang mak aku terkejut...sonok kena puji! uih tapi ikhlas buat keje tu tau, bukan nak tunggu mak puji :p

duk rehat-rehat jap tadi tetiba ada member anta mesej...dia nak mintak tolong aku, nak pinjam duit...serius bukan taknak tolong...serba salah pulak aku...even takda la banyak dia nak pinjam...tapi............bila duk rumah ni aku ada duit syiling je =.=  yela aku bukan keje lagi, duit simpanan pun takda..hahaha..harap hulur tangan mintak kat mak abah...ish3...teruk kan? ni yang nak cepat-cepat keje ni...pastu nanti nak suruh mak ngan abah hulur tangan...bagi kat diorang pulak merasa duit aku [tinggi angan-angan aku ^^] semoga dimurahkan rezeki..aminnnn~  sekarang pun dah duk praktikal kat rumah...semua keje abah aku dah buat... buat surat PIBG la, keep in data student kat web kementerian la...nasib bukan musim exam lagi...kalo tak memang tak menang tangan la aku nak menanda paper..hoho ^^   ape-ape semoga bakal-bakal guru di luar sana, pada masa hadapan kita dapat menjadi seorang guru yang ikhlas mendidik anak bangsa :):):)


ish3...ni la student masa sekarang...ingat mengira pakai kalkulator...rupenyer masing-masing hebat pakai bb la, iphone la...cekgu pun pakai  hp yang RM80 je =.='

No comments: