Pages

Monday, February 27, 2012

ENTRY MENGARUT

salam :)

hari ni dah isnin...dah tak lama lagi aku kena balik shah alam  T____T sob3... so menghabiskan masa dengan sebaik-baiknyer di rumah bersama suami tersayang..eheh tersasul...belom bersuami laaa...family tersayang :p

so tadi pegi teman mak nak beli kasut sekolah adik yang dah lusuh and dah boley sangat dah campak dalam longkang..hohoi...and aku pun turut mengambil kesempatan yang boley diambil :p dalam kesibukan orang ramai dalam kedai tu, cepat jer tangan aku mencapai sehelai sweater yang agak sweet-sweet gitu ^^


actually nak tunjuk sweater tu sbb suka kaler and design dia.....tapi layan jela gambor yang aku agak waras ni edit gambor   :p   xda modal nak buat entry sebenarnya..tapi sebab bosan..maaf la yer :p

disebabkan tenet terlalu la lembap mcm tuttttt....so nk tdo, kbai. =.=

3 comments:

::CIK LYNN:: said...

aku igtkn pic haikal td...hehe

Lya said...

hahahahahaha..aku merapu..bosan tahap pe dah =.=

ran said...

haha sengalnya pic kamoo :p